sifadrmaz evet aklını karıştırma aleti çok iyi ebru tarımın ben de 11+5 oldum ilk devlet hastanesine gittim 9+5 de öğrendim hamileliğimi devlette ki doktor da zaten net konuşmadı iyi herşey yolunda dedi gönderdi ben de sevgi hanıma gideceğim perşembe 12 haftalık oluyorum benim de yaşım 39 2. gebeliğim ilk bebeğimi de 34 doğurdum bence sen boşuna kafana takma hiç bir şey çıkmayacak 2li testte. yaşa göre benim riskli 1000/1 değil de 800/1 ihtimal oluyormuş yaş faktörünün böyle sonuçlanıyormjş panik yapma kafanı da hiç böyle şeylere takıp hamileliğinin kötü geçmesine izin verme bulantın kusman halsizliğin yoksa tadını çıkar valla ben kızım da 3 haftalıkken öğrenmiştim 10 haftalığa kadar kanamam oldu halsizlik bulantı kötüydüm moral de kötü tabi kanama olunca doktor bana beyin çok hükmeder oraya çok düşünme dedi kanama olabiliyor gebeler de ama bir sıkıntı yok demişti. bunda da hiç kanamam olmadı o haftalar da ilkinde çok sık doktora gittiğimiz için bunda da daha sakin ilerliyorum açıkçası. Perşembe 2li testimi yaptırırım doktor derse ki fetal dna yapalım onu yaptırırım risk görürse falan Allahım hep sağlıkla kucağınıza alalım evlatlarımızı kimseye evlat acısı göstermesin 🙏🏻