dgngr merhaba, Tuğba kuruyemişçileri var ya, onun zeytinyağı-incir küründen akşam 21 gibi bir tatlı kaşığı tüketiyorum. Baya şifalı bir şey,
Gebeliğim boyunca hiç kabızlık çekmedim.
Bir de demir desteği ne kullanıyorsunuz, bazı demir takviyeleri de kabızlık yapıyor, markanızı değiştirin isterseniz bazı markalar hiç böyle şikayetler yapmadan yükseltiyor demiri.
Geçmiş olsun