serena35 Haftada muayenede 1 cm açıklık demişti. Bugün 38+5 kontrole gittim bu sürede adaçayı hurma hareket vs yaptım elimden gelenleri 2.5 cm olmuş açıklık ama rahim ağzı sert dedi. Bir de 2. Doğumum olacak nasipse. Böyle birşy yaşayan oldu mu sert olması açılmanın zor olacağı anlamına mı geliyor acaba
NobleMom serena35 Henüz doğum başlamamış, bebek doğum kanalına baskı yapmıyor demek. Baskı oluştukça rahim ağzı yumuşar ✨🤍
senafurkan11 serena35 39 haftadayım rahim ağzım çok ince ama açıklığım 2 cm suni sancı da aldım geçen hafta asla açılmadı hurma egzersiz merdiven herşeyi yaptım açılmıyor maleseff
serena35 NobleMom öyle mi ya normal Ozaman değil mi böyle olması. bende hep yumuşak oluyor yumuşak olunca doğum da kolay oluyor sanmıştım
serena35 senafurkan11 sizin kaçıncı doğum ne zamandan beri 2 cm doktor bi ürün önerdi bana fitil bitkisel