Kızlar 1 haftadır doğum yaptim sezeryan diğer kızımla çok [ilginenimuorum pek hem dikişler ağrıyor hem bebek sürekli ağlıyor 😞 kıskandığıni farkediyor ilgisiz kalıyor artık normalde kızım 12 de uyuyor bugün 9 da uyudu beni bir ağlama krizi tutu Allah’ım napacam bilmiyorum iki çocuklu annelerin teselisine çok ihtiyacım var 😭 stres yapmak istemiyorum sütüme yansicak diye korkuyorum kızım ya hastalanirsa bu süreçte off kafayı yicem artık ya 😭