minikbebiss Merhaba kızlar Necla hocada normal doğum yapanlar varmı aranızda acaba ? Veya sezeryan ? Normal doğum için yaklaşımı nedir ve kacıncı hafta da sezeryan normale karar veriyor bilgisi olan ?
sarikedi12 minikbebiss merhaba necla hoca hakkında bilgi edindiniz mi acaba bende onda dogum düşünüyorum 1 kez muayene ye gittim normal doğum uzerıne konuştu ama ben asla normal istemıyorum acaba doğum zamanı Sezeryan fikri ne olur merak edıyorum
Yagmustoprak1 Ben 15 ocakta yaptım 36+4 tü Tansiyonum çıktı gebelikte ama iyiki de sezeryan olmuşum doktordan çok memnun kaldım ben
minikbebiss Yagmustoprak1 Merhabalar evet gayet iyi bir doktor dört kere muayene oldum bu zamana kadar 8. Ayımdayım gerçekten çok iyi yönlendiriyor şuan normal ya da sezeryan belli değil gidişat ne gösterir bilmiyorum ama yaklaşımı motivesi mükemmel
minikbebiss sarikedi12 Genellikle Medipol’ün öncelikle normal üzerine olduğunu biliyorum Necla hoca da dediğim gibi 4 kere muayene olmusumdur gayet memnunum da ilk normali destekliyorlar diye düşünüyorum izlenimime göre ama eğer ki sezeryan düşünüyorsanız Necla hocayla konuşup keyfi sezeryan da olabilirsiniz