bizim çok harketimşz aslında onun daha çok uyumasını tetikliyor.. benim için öyle en azından gün içinde iş yapmayıp uzanayım hiç durmuyor ama bi yürüyüş yapayım 3,4 saat hareket olmuyor.. bende şöyle ilerliyor herkeste çok farklı bence bu durum ayrıca. açken inanılmaz hareketli, ben hareket etmediğimde çok hareketli gün içinde mutlaka kendini belli ediyor bariz net hareketleri göbeğimi izlediğimde belli ediyor ❤️ ama ben zayıf biriyim göbeğim inanaılamz çıktı ve ilk gebeliğim olmasına rağmen.. hareketini de balon patlaması şeklinde 15. haftadan beridir vardı artık gayet net hareketlerini dışardan görebiliyorum.. bunun sebebi de birincisi zayıflıktan ikincisi de plesantam büyük ihtimalle arkada benim arkada olan plesanta hareketi vs çok erken hissettirirmiş öyle derler 😅🤷🏻♀️ bu arada bende 23+3 teyim❤️🥰 herkeste çok farklı ilerliyor olabilir çocukta bi sorun yok ise büyük ihtimalle bundan sonraki süreçte hissetmen artacaktır bende hafta hafta ilerledi hareket durumu dediğim gibi en başta seğirme gibi balon patlar gibiydi sonra gittikçe güçlendi harkektleri 🥹💕