nlll Özelde Sedat umura gidiyorum devlette ise melih demire ikisinden de çok memnunum. Devlet düşünüyorsanız eğer melih demiri kesinlikle tercih etmelisiniz çok güzel ilgileniyor özelden hiçbir farkı yok