Mhendisanne
35+6 yız bizde aynı şikayetleri yaşıyorum hatta çıkmaya çalışıyor hissediyorum çarşamba kontrolüm var 3. Gebeliğim normal karşılıyorum bu halleri😅ama siizn gibi bacakları açınca kırt kort ses çıkıyor kemiklerden çatım ayrılmış gibi hissediyorum😅