keme kaderfeyza13 kaderfeyza13 kaç yaşında kızınız ya ben acaba çok mu eski isim diye düşünüyorum da bazen ama çevremde de kimsede yok aslında
feyzaciim kaderfeyza13 benim adım Feyza kardeşimin adı da Sude şu an gebeliğin verdiği hormonlarla ağladım bu yoruma 🥲
1oglananasi keme Feyza Duru olabilir, Feyza Ece, Feyza Bahar, Feyza Betül. Bunlar güzel duruyor ama Feyza da tek başına çok güzel ve yeterli bir isim bana göre.😊 Sğlıkla gelsin bebeğiniz. 🌺
eslemmmmm3405 @"keme @"keme güzel bence bende hamileyim kızıma Aysima Duru düşünüyoruz nasıl sizce kızlar
ozlozk İlk çocuğunuzda 2 ismin zorluğunu yaşadınız mı ya ? Biz babasıyla anlaşamadık bi türlü bi o bi ben isim koyduk 2 tane oldu mecburen. Bence tek isim daha iyi Feyza da tek başına güzel duruyor
kaderfeyza13 Kızım 2.5 yaşında iyiki Feyza olmuş adı aşırı severek koydum kendisine Feyzoş dediğimiz için hep adın ne diyince Feyzoş diyor küçük hanım 💃