Defnemmmm ben geçen hafta yaptırdm 24. Haftamdaydim gerek kadın doğum doktorum gerek sağlık ocağı doktor ve hemşiresi hatta tiroit için gittiğim dahiliye doktorum bile yaptırmam gerektiğini söyledi. Aslında abartılacak kadar bir durum söz konusu olduğunu düşünmüyorum hangimiz şuanda gidip canımız istediğinde tatlı yemiyoruz ki her hastaneye göre değişiklik gösteren bir içecek veriyorlar kimisi çilekli su kimisi gazoz kimisi aromalı su vs. Veriyormus ben yarım şişe pudra şekerine benzeyen bir su içtim içindekini bilmiyorum ama bildiğiniz sebetti ilk önce parmaktan bir damla kan alarak ölçüm yapılıyor daha sonra bu içecek icilip 1 saat hiçbir şey yiyip içmeden bekliyorsunuz 1 saat sonunda tekrar 1 damla kan alınıyor çıkan sonuçları doktorunuza gosteriyirsunuz bu kadar tek sorun aç karna olunca insanı baya bir etkiliyor tek
gitmemektedir fayda var . Bende içerken miğde bulantısı baş dönmesi yaptı malesef açlığa da pek uzun dayanamadigim için etkilendim bilginize ama kimisi sorun yaşamıyor bünye ile alakalı olmalı sonuclarimda çok şükür sıkıntı çıkmadı.