XBirmelekannesiii Kızlar nasıl gidiyor bebişlerin boyları kiloları nasıl detaylı ya gırdınız mı benım 3 gun sonra detaylı bıraz heyecanlıyım bıraz buruk devlet hastanesınde gırıcem ınsallah yuzunu gorebılırım
XBirmelekannesiii XBirmelekannesiii bu arada ben de 19+2 yim bebişim 30 cm 400 gr cıvarı suyuda iyimiş suanlık bır sıkıntı yok sadece agır bır grıp atlatıyorum hala cınsıyette belli değil😀
hediyedaghan XBirmelekannesiii 21 + 4 den selamlar çok şükür herşey yolunda kilo boy gelişimi güzel dedi Dr detaylı ultrason da ☺️