332 İyi akşamlar arkadaşlar perşembe günü doğum yapacam 39+2 de sezeryan lütfen dua edin kolay geçsin
XBirmelekannesiii 332 allah kolaylık versın sag saglım bebegınızi kucagınıza almayı nasıp etsın ınsallah🌸❤️🥰
kyaas 332 perşembe 39+2ile bende doğum yapacağım allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Banada dua edin lütfen🌸
buaramelo Bizde perşembe sabahına sezeryan günü aldık 38+0da rabbim hepimize kolay rahat ağrısız bir doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻