Son adet tarihimden hesaplayınca bugün 8+5 olmam gerekiyordu ama bugün doktora gittim kalp atışını duymak için,doktor embriyonun 6. Haftasına yeni girdiğini çok küçük olduğunu söyledi. Aslında önce görmedi sonra baya bakınınca birşey var gibi dedi kalp atışını da duyamadık zaten hanımlar böyle şeyler yaşayanınız var mı? Normal mi bu ? Bu hamileliğimden önce 2 defa düşük yaptım zaten 😢