beautiful_ 3 haftayla uyumlu ilerliyor miniğim belli anası gibi minyon olacak 😂😂🥰 Bilgisi olan bakar mı iyi mi kötü mü şuan 🤷🏻♀️
beautiful_ elifsn23 çok sağol kuzum ❤️ şuan 20+4 olduk ama 18+4 de gitmiştim e haftayla uyumlu ilerliyor biraz aklım karıştı
elifsn23 beautiful_ canım ben çok anlamıyorum da burdaki rakamlara göre gayet normal görünüyor bence yine de yapay zekaya da at istersen ne diyecek
beautiful_ elifsn23 gemini attım kilosu 19 haftalık bebekle uyumlu diyordu boyu kısa ama annesi gibi galiba 😂
aysgl330633 beautiful_ suyu yeterliymiş bebiş makat gelişi duruyor yani ters haftasına göre gayet güzel ☺️❤️❤️❤️❤️
aysgl330633 beautiful_ o yazan hafta kısımları ne kadar birbirine yakın ise bebek o kadar orantılı demek bazen kafası büyük diyorlar ya işte öyle ölçülüyor