Selam kızlar bnım ıkılı test sonucum ka sonucu rıski 101/1 cıktı orta rısk dıo ama detaylı ultrasonda hersey cok ıyı dmeıstı doktorum ense kalınlıgı 1,2 cıkmıstı hepsı normldi ama kanda orta rısk dıo korkmalımıyım sızce fetal dna testı verdı sabah kan vercem 😔