Dün itibariyle hastaneye yatırıldım. Lütfen dua edin en azından 36. Haftaya kadar dayansın, bebeğim şuan çok küçük. Bende sancı yok fakat makineler sancı gösteriyor.. her şeyi hazırdı fakat yıkanmamıştı, çantamı bu hafta hazırlayacaktım. Elimiz ayağımıza karıştı. Her şeyi ben biliyorum annem anlamıyor bilmiyor ne yapacağını. Siz siz olun elinizin altında en azından bir hastane çıkışı olsun yıkanmış . Anneme tek tek anlatıyorum hepsi bi valizde açacaksın şunu şunu getireceksin diyorum bulamıyor. Zor bir durum. Bir yandan doktorun hemşirenin ağzına bakıyoruz iyi bi şey söylesinler diye. Hiçbir sorunum yoktu yürüyordum geziyordum ağrım sızım yoktu.. muayeneye gittiğim de birden böyle olması şoka uğrattı. Bebeğime dayan diyorum bekle diyorum. Hiçbir şekilde hareket etmemeye çalışıyorum artık. Sanırım genetik oluyormuş annem de erken doğurmuş ilk çocuğunu. Dualarınızı bekliyorum yapacak başka bir şey yok.
**süt pompasını (event) nasıl dezenfekte edeceğiz tarif eder misiniz? Annem gitmeden tek tek anlatayım.