Kızlar 34+1 im . Bugün önce doktor kontrolüm vardı sonra Nst.
İlk nstm de beni korkutan bir hemşire vardı o denk geldi. Bana gelip sancınız var hissediyor musunuz dedi hayır dedim. Değer 20 falan yazıyordu. Sonra daha bakılsın dedi . Sonra doktoruma götürdü kâğıdı doktorum da gidebilir her şey yolunda demiş ama böyle yapınca huylandım 🤣🤣