Kızlar tam 35. Haftaya girdim bebeğim çok hareketli şuan doğum pozisyonunda ama göbeğimin sağ üst bölgesi okadar acıyor ki iki üç gündür ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum böyle sanki kaburgam batıyor oram içerden yanıyor gibi dışardan değince bile acıyor bu normalmi yahu