babysecond Kızlar 27 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bugün fark ettim ki resmen süt geliyor hatta inanamadım sıktım hafif aktı bıraktım daha da gelmesin diye ilkinde hiç olmamıştı çok şaşırdım
minikcivciv89 babysecond gebe okulunda ebe demişti 20. Haftadan Sonra gelebilir diye benim ilk gebeliğim 39. Haftadayım gelmedi bende hiç süt falan ama gelebiliyormuş normal yani
hasmom babysecond benimde ilk gebeliğimde geliyordu ebeye sorduğumda çok normal hatta iyi doğumda hemen sütün gelir demişti ama sıkmayın sıkmayı önermiyorlar
fatmaa51 babysecond bende 22+2de geldi doktor sıkma erken doğurursun dedi sizde dokunmayın sıkmayın birsey olmaz Eltimin 7.aydan dograna kadar bariz belli gelmisti
babysecond minikcivciv89 benim de ilk gebeliğim de doğumdan bir hafta sonra gelmişti o yüzden şaşırdım
babysecond hasmom iyi bari buna sevindim ilkinde olduğu gibi sütün yok bebek aç laflarını duymam gerçi artık duysam da umursamam 😂 yok sıkmam zaten akmasın şimdiden
hasmom babysecond ah ah şu aptalca konuşmalar beni deli ediyor kurt akıllandı kurt takmıyor kurt cevap vericek 😅😅😅😅