parla94 yesman enfeksiyon varsa aşı olmaz zaten enfektesiniz demek. enfeksiyon bölümüne gidin. karaciğer testleri alt, ast vs ile birlikte HBsAG, Anti HBs, HBV DNA, HBe Ag,Anti HBe, anti HCV testlerinin kesin istendiğinden emin olun.
meraklianne1 yesman benim hepatitler antikor seviyesinde çıktı gebelikte doğumdan sonra aşı yaptılar gebelikte yapılmıyor diye doktorum cımbız tırnak makası jilet gibi kan yoluyla bulaşabilcek şeyleri ortak kullanma demişti doğuma kadar doğumdan hemen sonra da vurdular zaten aşımı
yesman parla94 hepatite bağışıklığım düşükmüş bu yüzden enfeksiyona yönlendirildim henüz vurunladım doktorum görün bi dedi
aysegulk07 yesman hayır gebelik şüphesi varsa bile yapılmıyor gebelikte zaten yapılmıyor bunu demek istedim
yesman meraklianne1 ben hem kadın doğum doktoruma sordum olursam bebeğe sorun olur mu vs diye yok olmaz dedi hemen enfeksiyon doktoruna sordum yok dedi hamilelere vuruyoruz dedi 3 ay dolsun dedi bana gel vuralım 2 doz şeklinde dedi
meraklianne1 yesman doktordan doktora değişiyor demek ki kendi doktorun ne dediyse onu yapman en doğrusu 🌸 ben bundan 5 sene önce yaşamıştım bu mevzuyu mesela tetenozda 5 doza tamamlarsan 10 yıl vurulmayacaksın demişti doktorum ben tamamladım bu sene yeni uygulama gelmiş boğmaca aşısı bebeğe vurulurken devlet şimdi anne karnında vuruyormuş mecbur 28.hafta boğmacalı tetenoz vurulcam🤣🤣