mom_51 babylove_33 kız valla korku bastı beni bide. Benim inan acı eşiğim 0 yani. Hele bide aşağıdan asla çıkaramam en hassas yer 🤣🤣
babylove_33 mom_51 anlıyorum seni benimde psikolojim bozuk bu aralar uykudan uyanıp düşünüyorum nasıl olacak diye Rabbim yardımcımız olsun
mom_51 babylove_33 yok bacı doktor nst istemedi benden. Kendi cihazından kalp atışını dinletti 2 yada 3 hafta sonra gel doğum gününü belirleyelim dedi. Bende şaşırdım hatta niye nst istemedi diye
mom_51 babylove_33 ay öyle olsun bacı. Sağlıklı olsunlar tek dileğim bu. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza