elifceren23 bende erken haftalardayken yaşadım 2 hafta ilaç kullanmamak için direndim ben bu sırada ılık tuzlu suyla burnumu temizliyordum düzenli olarak günde 4 5 defa bol su içtim aslında baya azalmıştı baş ağrım falan geçmişti ben atlattığımı düşünmüştüm başka bir şey için hastaneye gittim kanda crp değerim 93 çıktı doktor yüzeysel iyileşme olmuş ama derinlerde var belli ki dedi antibiyotik verdi ondan sonra crp değerim düştü bir daha da sinüzit tekrarlamadı 2 ay geçti üstünden o yüzden bi muayene olun bence ilk önce geçmiş olsun