Yarın kontrolüm var 10 gün önce devlet hastanesinde muayeneye gittim 8 hastalıktır bebeğimin kalp atışını çok zor duydular geç döllenme de olmuş dediler 10 gün sonra kontrole gel tutundu tutundu tutunmadı ölür dediler bende özele gittim bebeğimin kalp atışını duydum ama kalp atışı düşük yine geç döllenme olmuş dedi ve kanamam olmuş ama ben bilmiyordum düşük tehlikenin de var dedi benim le aynı durumu yaşayan var mı ilk gebeliğin çok korkuyorum