sultanurrr Alerjik astımım var bahar ayına girdiğimiz için öksürük grip tarzı hastalık yaşıyorum 28 haftalık olduk haraketlerini kasıklarımın alt tarafında hissediyorum bebeğimin öksürükten mi riskli mi
ghostty sultanurrr ben de influenza olmustum ve 2 hafta korkunc öksürmelerim oldu. Doktoruma sordugumda bebek için sıkıntı değil sadece öksürürken kasıklarında baskı olduğundan ağrın olur, korkulacak bir şey yok dedi. Benzer haftalardaydım ben de.