cgdm_ Merhaba arkadaslar bugun test pozıtıf cıkınca hastaneye gıttım ultrasonda keseyı doktorum goremedı kan ıstedı kan degerlerım 4057 seklınde 4 5 haftalık olması gerekıyor doktorumun keseyı gormemesı normalmı aceba
purpoles cgdm_ benim de 4600 de görülmedi ertesi gün görüldü 🥲 çok üzüldüğüm için her göremeyene yazıyorum 🥲 Vajinal ultrasonla baktır görülmezse
soratesla cgdm_ Evet canım normal çünkü erken öğrenmişsin gebeliğini. Bende senin gibi öğrenmiştim. Kan testimte değer aralığım iyiydi. Kesem gözükmüyordu bir hafta sonra görmüştük.
melekbuse324 Benimde 2gün geçti adetim değerim 351 de üç gün önce sabah yine kan verdim yarın çıkar bakalım kaç oldu