Sevgiii_10 Merhabalar 21 Mart ta değerim 196 çıktı 24 Mart’ta değerim 201 çıktı çok az artış oldu böyle olan var mı yardım edebilir misiniz
Prensesmom_ tatlibiri nerde doktorsunuz ay direk bir kadına böyle soylenirmi birakin da doktor söylesin öyleyse bile 🫢
Sehho Sevgiii_10 evet laboratuvar farkediyormuş değerlerde ama bu kadar farkeder mi bilmiyorum keşke aynı yerde verebilseniz ayrıca adetiniz kaç gün geçti
haticeafsar Sevgiii_10 bende ayrı yerlerde verdim aynı gün içinde sabah 585ti akşam 450lerde çıktı. Ama aynı günde ayrı merkezlerdi. Sizin 3 gün ara var. Olumsuz bir şeyler olabilir doktora gidin mutlaka