zuzubayram Bizde de kan uyuşmazlığı var, 2.hamileligim bu ilk haftalarda kanamam olmuştu kan uyuşmazlığı iğnesi olmuştum, 2li taramada indirek combs testi pozitif çıkmıştı benimde, perinatolojiye gittim 23.haftadamuayene de hiç bişey çıkmadı çok şükür, testi de tekrarladı negatif çıktı, başta yapılan kan uyuşmazlığı iğnesinden dolayı pozitif çıkabiliyormuş, inşaallah sizinde herşey normal çıkar