1kizannesi_ yani bazı yerlerde kendi şubelerinin önünde toplanıp otobüsleriyle götürüyorlar. Ama ben ehliyet aldığımda öyle değildi ben kendim sınav yerine gitmiştim. Bunu ehliyet kursundaki hocalarına yada orda yetkili kişilere sormak daha iyi olur. Belki şehirden şehire farkediyordur