Elisa0110 ay inşallah 😍😍
hilalaselll4 ilk bebiş mi canım
s_nur_aysinela hayır canım bir kızım var bu ikinci olcak inşallah
hilalaselll4 rabim gönlüne göre versin inşallah canm
hilalaselll4 bu sefer de erkek diyeyim 😂🤭kız çok ikilemde kaldım ama son kararım erkek
Elisa0110 🤣🤣ay inşallah hadi bakalım 💕💕
hilalaselll4 biraz bnm ultrasona benzettim ondan
s_nur_aysinela Allah razı olsun canım sana da inşallah
Elisa0110 ya gerçekten mi
hilalaselll4 evet yoksa bu haftalarda tahmin edemem pek
Elisa0110 anladım canım 💕teşekkür ederim
s_nur_aysinela daha çok küçük ama içime erkek doğdu
Elisa0110 Banada bakar mısın

Banada bakarmusınuz