Melek1 Adet gecikmesinin 1. Günü beta hcg 388 cikti iki gün sonra 944 cikti 1 hafta sonra doktora gidicem kese görünür mü ve tahminen kac haftalik hic bi belirtim yok sadece kasik ağrım oluyor hafif korku endişe hepsi bi arada beni rahatlatirmisiniz🤗
Tubalikiz Melek1 canm adet tarhne gore hesaplandgi icin sen gttgnde muhtemelem 5 haftalk olmstr denilck hakkiniza hayrlisi olsun bnmde ilk belirtm kasiklarmdi normaldir :)
Sinemokcu Melek1 ben 5 haftalıkken görmüştüm yani en az değerinin 1500 felan olması gerekiyo doktorum öyle söylemişti hayırlı olsun
Pinkk30 Sakin korkma endiselenme 1 hafta sonra gidicekseniz buyuk ihtimal keseyi gorursunuz kalp atisi icinde acele edip kendini strese sokma 9. Haftaya dogru duyan bike var ben 7hafta da duymustum. Kasik agrilarin normal bebek yeni yeni yerlesiyo 1 2 hafta daha agriyabilir benim oyle olmustu bol bol dinlen agir kaldirma kotu seyler arastirip benim gibi psikolojini bozma ittir kaktır 10.haftama geldim cok sukur. Gebeligin keyfini cikar hayirli olsun 🤗
Melek1 Pinkk30 ay bende öyleyim acaba adet mi oldum diye tuvalete gidiyorum olumsuz seyleri okuyorum korkuyorum falan cok fena
Pinkk30 Melek1 kesinlikle okuma onu gercekten butun gunu zehir oluyo insanin dedim ya keyfini çıkar gebeliginin bol bol da dua ett minicik daha uzulupte bebegini etkileme tadini cikarr