merveozaan doktorum iki riskten bahsetti sadece. Biri erken doğum diğeri de anne karnında ani bebek ölümüymüş. Ama şekerim çıkmadığı için ben ikinci riskin yaşanma olasılığını çok düşük buluyorum. Şekerim olsaydı evet komaya girebilirdim belki yediklerime dikkat etmediğim veya ne olursa olsun bebek fazla irileşiyo diye ama öyle bi durum da yok. Ben de 4750 kilo doğmuşum mesela. Hiç öyle şeyler yaşamamış annem. Sadece erken doğum olabilir bizde. O da bebek fazla iri diye doğumu kendi başlatabilirmiş ya da planlı sezaryen olup çocuk daha da irileşmeden doğum yaptırılıyomuş. Ki benim öyle olucak sanırım. Normalde 38+5 e gün almıştık ama doktorum 38 i bile göremeyebilirsin dedi