Elisa0110 Bende 25+2 ıkıncı kızım kızımın kıyafetlerini kullanıcam yıkamıstım tekrar çıkarıp yıkama ütüleme yapıcam bez, ıslak mendıl vs alıcam bıde isimli hastane cıkısı istiyorum alt açma örtüsü almam gerek toplu bıde bıberon benım de eksıklerım var 30 32 gıbı her şeyi tamamlıcam Allahın ıznıyle 🥰😂