acan aynı şekilde bende çok söyledim doktor bana hiç sorun var demedi kaç tane doktora gittiysem eşimde de bişey çıkmadı ama ben hep kendimi suçladım benden dolayı diye söyledim senin hakkın var diye ve çok istediğini biliyordum akşam olunca çocuk sevdiğini mutlu olduğunu anlatınca hep kötü oluyordum sonra artık düşünmemeye başladım ne olacaksa olsun dedim kendimi işime verdim evde iş yaptım şimdi hamileyim eşim ilk başta inanmadı şaka yapıyorum sandı kızdı sonra anladı ben hala inanamıyorum çok dua ettim kabul olmuyor demiştim ama Allah büyük gerçekten dua et moralini bozma inşallah en kısa zamanda güzel haberler alıp burdan yazarsın