6.haftadan beridir kanama çekiyorum hastaneye yattım 3 gün kaldım 4-5 gün annemlerde kaldım dinlendim Progestan kullandım pazar akşamı tekrar kanamam geldi tekrar yatış verdiler benim kanama alanı keseden büyük baya hastanedeyim hala riskim çok yüksek ne olacak bilmiyorum