parla_03 Kızlar yolun yarısını bitirdim cinsiyetimiz erkek fakat isimde karar veremiyoruz esim babasının adını koymak yanına ek isim istiyor bende buna karsı geliyorum acilen bi isim bulup alıstırmam lazım yardım edin 🧿🐣💙
duygunisa parla_03 bizimde cinsiyet belli değil ben erkek hissediyorum dedim eşime eşimin yakın zamanda babası vefat etti eşim tutturdu erkek olursa babamın adını koyacam ismi İbrahim bende istemiyorum ben Yusuf ismini istiyorum eşim de babasının kini istiyor ne yapmalıyım bilmiyorum
Daisyy000 parla_03 İlk çocuğum Asil Aybars,2.Alparslan. Eğer nasip olurda bir oğlum daha olursa Cihangir veya Teoman koymak isterdim.
parla_03 duygunisa duygu hanım o kadar iyi anlıyorum ki sizi 🥲 zor bir süreç inşallah gonlunuzce olur 🤍
tosbito duygunisa Vefat etmiş bir yakının ismini koymak iyi değilmiş diye okumuştum. Ağırlığı olabilirmiş doğru değil diyenleri görmüştüm. Araştırıp böyle istemediğinizi söylerseniz belki eşiniz vazgeçer ☺️ Yusuf ismi çok güzel ama (Yusuf a.s gibi) imtihanı bol olur mutlaka ek gizli bir isim daha koyun nacizane önerim 💗
Petibor mavikalpvemavikalp Oğlunuz Kıvanç ın karakter özellikleri nasıldır biraz anlatırsanız çok sevinirim 🪻🪻
aybike2212 parla_03 benimde oğlum olacak eşimin ve kızımın çok istemesi üzerine ayberk olacak belki fikir olur sizede 🙂
mavikalpvemavikalp Petibor bebekliği aşırı güzeldi kolaydı çanta gibi nere koysam orda dururdu ağlamazdı ama 2 yaşla birlikte huyu değişti Yinede diğer çocuklarla kıyasladığımda maşallahı var çabuk öğrenir Koç burcu özelliğinden dolayı sinirlidir bide😂 ama bebekliği çok kolaydı ve iştahlıdır