kelebegim123 12+1 de cinsiyet belli olan annelerim var mı ? Bebeğinizin cinsiyeti neydi ? Nub teorisi sizde tuttu mu ? ( yani genital bölgedeki çıkıntı ileri doğru muydu yoksa yukarı doğru mu) Cevaplarsanız çok sevinirim 🙈☺️
emosduygos 11+3 de doktor 3 çizgi gördüm kızlarda oluyor dedi dün fetal DNA sonucunda erkek çıktığını gördük
Belgin17 kelebegim123 benim 11+6 da doktor kız tahmininde bulundu nub düzdü fetal dna ile doğrulandı kızım oluyor 💖
miyopmom kelebegim123 düz bir nub ve cooooook uzun araştırmalar sonucu ki doktorunda büyük bir ihtimal kız demişti bende onayladım kız yani tuttu 🤣
aydera kelebegim123 13. Haftada %99 değişmez diyerek tahminde bulundu yapay zekaya foto atıp nub istedim görsel ve doktorun söyledikleri birebir uyuştu
miyopmom kelebegim123 12+5 de kız tahmininde bulundu nuba göre ama çok yüksek ihtimal yani erkek olma ihtimali yok gibisine konuştu ben hem erkek hissettim hemde öyle bekliyodum ama çok araştırdım öyle böyle değil kesinlikle kız yani erkek olması imkansiz
kelebegim123 miyopmom sayfamda son postta fotoğraf paylaştım ona bakar mısın sence benimki me diye 🙈☺️