Kızlar hamileyim 16 haftalık kabız olmuşum az önce alaturka tuvalet kullandım baya zorladım popomda resmen et gibi şişlik vardı basur gibi zorlandığım için olmuş olabilir onda sıkıntı yok ama vajinamın etrafı da çok şişti acaba dışkı birikmesi olduğu için mi öyle hamilelikte kaynaklı mı öyle anladım normal klozet kullanırken asla farketmemiştim böyle bişi