Damlademirr Arkadaşlar ilk gebeliğim 20+5 teyim ama hareketlerini hissetmiyorum korkuyorum bir şey olur mu acaba doktora bir hafta sonra gideceğim :/
[silindi] Damlademirr erken canım ben 24+3 teyim halen daha düzenli değil doktor normal dedi daha küçükler diye ☺️
Damlademirr [silindi] ay içim rahatladı canım ya artık bebeğinizin hareketlerini hissetmelisiniz falan yazıyor ya bende panik yaptım sorun mu vard diye :)
gizemmhmt Hayıırr bir şey olmaz, korkma. Bende 21+3 teyim 1 haftadır çok iyi hissediyorum. 20 haftada zor farkediliyor. Kişiden kişiye de değişiyor, korkma sakın. 25 te anca hisseden arkadaşım vardı
Damlademirr gizemmhmt oh bee aklıma değişik değişik şeyler geliyor kordon mu dolandı acaba bilmem ne küçücük şeye nasıl dolanacaksa işte evham yaptım 🙄😊
[silindi] Damlademirr yok yok o değişiyor hiç takma ben 10 gün önce sordum doktor keşke hissetsenizde bizde rahat etsek diyo 😂😂 küçük daha 25 e kadar düzenli olmaz bence stres yapma yeter 😊😊
gizemmhmt Damlademirr allah seni napmasın 😂😂 yoookk canım benim yaa korkma. Hissetmen çok zor zaten, erken daha korkma sakın. Bende Şu an zaten böyle birşey kayıyor gibi oluyor. Göbeğini açıp dikkatli bakınca hareketlerini görüyorsun 🙈