merveeeehappy batmandaki aile hekimliğindeki ebeler arıyorlar mı yoksa kendimiz mi gidiyoruz tetanoz aşısı için hala aramadılar ? Takip ediyorlar mı kendimiz mi gidip sürekli danışacağız , doktor arayacaklar demişti
esrafi5 merveeeehappy normalde kendileri arayıp takip ediyorlar ama bazılarının hiç umrumda değil ben 29.haftata geldim bi kere bile aramadılar kendim gittim normalde sık sık arayıp takip etmesi bilgi vermesi gerekiyor
merveeeehappy esrafi5 bende 22 haftalığım hiç aramadılar şu zaman oldu , hamile olduğumu öğrendiğimde kayıt yapmıştım gidip sonrasında görüşmedim
merveeeehappy esrafi5 teşekkür ederim cevabın için bende tek doz 3 lü yaptırmak istiyorum bakalım aramazsalar ben gidecem haftamın ilerlemesini bekliyorum