İki gündür çok farklı hissediyorum bugün yarın doğurcam diye bekliyorum. Bugün gün içinde iki kere peçeteye yeşilimsi renkte sümük gibi bir akıntı geldi ama azdı öyle yoğun bir şey değil. Normalde akıntım yok hiç. Buradada hep kahverengi kırmızı falan diyorlar ama bu şekildede nişan gelmesi olabiliyor mu?