Gece sancılarım çok sıklaştı gerçekten herkes diyordu doğum sancısı gelince anlarsın diye 5 dk bir çok güzel sancılar girmeye başladı hastaneye geldim sabaha karşı 6 gibi muayene yapıldı 5 cm açıklık ama bebeğin kafası çok gerideydi bekledim baya karar vermemi istedi doktorum normal doğumu riskli gördü biraz sancılara. Bende dayanamıyordum zaten sezeryan oldum sabah 8 e doğru o kadar güzel bir hismiş ki ağrılarım var ama bebeğime bakıp unutuyorum ❤️