meryem3333 keşke bende kilo almasam yada biraz iştahım gitse canım😂 13+3 üm hamile kaldıpımdan beri hiçbir hamilelik sıkıntısı yaşamadım ve iştahım çok açıktı bu yüzden kilo aldım 😢 şuan alman yada almaman çok önemli değil bebek iyi olduktan sonra 👼🏻