aanbskrt Hamile olanların genelde göğüs ağrısı göğüs hassasiyeti olduğunu duyuyorum. Hiç göğüslerinde ağrı sızı vs hissetmeden gebe olan var mıydı aranızda arkadaşlar ?
sudeborakk aanbskrt Ben göğüs ağrısını bi belirtş olarak görmedim açıkçası 3 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 6. haftamdan sonra başladı göğüs hassasiyetim. Bi de bende tuhaf bir şekilde göğüs uçlarımda aşırı kaşıntı oldu hala da devam ediyor 11. haftada
anlrnalbumu Valla 8 haftalık hamileyim ekstra progesteron östrojen de kullanıyorum ona rağmen yok göğüs ağrısı falan ☺️