aslmoms Doktorunuz 32. haftada size rapor yazıyor. Onu işyerinize veriyorsunuz ve izniniz başlıyor. Onaylandıkça ödeme alıyorsunuz. Eğer ben iyiyim sorun yok derseniz, doktorunuzda onaylarsa 37 haftada izne ayrılabilirsiniz. İşleyiş aynı
aleyna123f aslmoms bunun için kaç ay sigortalı gözükmeliyiz ve ödeme neye göre çıkıyor asgari ücretin üstün de bir maaş alıyorsak
gulcegul İlk hamileligimde 3.aydan sonra yaptırmıştım ve 37 de izne ayrılıp odememi asgari ücret üzerinden almıştım sigorta primim asgariden yatıyordu şimdi de öyle olacak sanırım pirim yüksek yatıyorsa ödenek daha yüksek olabilir tahminimce
gulcegul Doğum izni bittikten sonra çalışmayı düşünmüyorsaniz ve son 3 yıl içinde 600 gün piriminiz varsa işsizlik ödeneginden de yararlanabiliyorsunuz
gulcegul Ama orada da şu detay var is yeri ilk etapta doğum iznine ayrıldığını belirtecek ki rapor ucreti alasiniz izin süresi bitince de çıkış vermesi gerekiyor işsizlik icin