ilaydasrgt 36 haftalık gebeyim. Rapor almadım rapor almazsam analık parası alınamıyor mu anlamadım ne yapacağım şaşırdım 😏
aslmoms 37 mecburi izine çıkarılıyor artık. İzne çıkacaksınız devlete işyeriniz bildirecek siz almaya başlayacaksınız.