gul_g Haftada tüm belirtileri. Kayboldu hiçbir belirti hissetmiyorum şuan 9. Haftadayım hala belirtiler yok normal mi
haticedn gul_g bende 8+3 ucum goguslerime dokunamiyodum simdi hiç bisey yok ne gogus ne kasık sadece hafif mide bulantim var bende anlamadım valla
gul_g haticedn benimde aynı şekilde yok oldu şimdide kaygı stres seviyem arttı cumartesi kontrolümüz var umarım sorun yoktur ne olumlu ne olumsuz hiçbir şey hissetmiyorum şuan