bende Çokk çektim geçmiyor karanfil ezip koyuyordum karanfil yağı aldım kulak çubuğu ile sürüyordum o yağdan ağrıyan dişime etime birde karanfil yağın içine de 4 5 tane karanfil attım. tuzlu ılık su ile gargara yaptım bir de bazen de yanlış sanırım ağrıdan kolonya yı kulak çubuğu ile dişime sürüyordum uyuştursun diye