Suleaydogan1 Tek arter tek ven annesi olan hanımlar gebelik ve bebek gelişiminiz nasıl gidiyor. Biz 31 haftalık olduk çok Şükür herşey iyi gidiyor. Çok üzülmüştüm il duyduğumda fakat korktuğum gibi olmadı, inşallah bundan sonrada böyle devam eder 😍🥰
aysundu Suleaydogan1 bizimde tek arter tek ven. Suanlık bizdede sıkıntı yok 29+1 iz bizde. Daha hazrlığa başlamadım
Seydami Tek arter tek ven kızım şuan kucağımda 7 aylık 💕 normal doğum yaptım hem de çok kolay bir doğum elhamdülillah. Sendromlu olma ihtimali söylendi o süreçte tek arterli olduğu için 9 ay psikolojim bozuldu zayıf bir bebekti ama aylıklarını yakaladı şuan :) boşunaymış böbreklerine kalbine baktırdım doğar doğmaz gayet sağlıklıyız.
Suleaydogan1 Seydami bende şimdiden fetal eko çektirdim böbreklerine baktım çok şükür gayet sağlıklı umarım sağlıkla doğar🥰🫶