Kızlar 33. Haftamda ateş üşüme titreme ile başlayan sağ tarafımda nefes aldıkça batan bir ağrı oldu. Doktoruma yazdım hemen kontrole aldı. Sağ böbreğim genişlemiş. Ağrı ondanmış. Crp baktı kanda enfeksiyon yok, idrar yolu enfeksiyonu çok az bu yüzden %90 gebeliğe bağlı bir durum dedi. Bebeğimin de karnı 1 hafta geriden geliyormuş proteinli beslenmiyor musun dedi. Diyet yapıyorum gebelik şekeri için yetmiyor çocuğa demek ki. Böbrek genişlemesi ile ilgili bilgisi olan ve 1 hafta sonra tekrar kontrolüm var 1 hafta içinde bebeğime kilo aldıracak yemek önerisi olan var mı hep pozitif konuşurdum bu sefer moralim bozuldu çok.🥲