sinemmmmmmmmmmm Bende sadece pco görünümü var iki yıldır gebelik olmadi ovictor kullanip sonuç alan var mı kullanmalı mıyım emin degilim
bsbsbsbs sinemmmmmmmmmmm ben aldım bu ay başladım normalde sık görmediğim yumurtlama belirtilerini aşırı yaşadım faydasını gördüm. Reglime 4 gün falan var gebelik için beklemedeyim. Eğer gebe kalırsam da blgisini veririm. Pcos için kullanmaya başladım
sinemmmmmmmmmmm Teşekkür ederim ben yeni hsg çektirdim bu ay da olmazsa gelecek ay ben de alıp baslayayim